Úvod &gt: Aktuality &gt: Tvorba ultra realistických hi-poly modelů se skenery Artec Spider a Leo

Tvorba ultra realistických hi-poly modelů se skenery Artec Spider a Leo

17. srpna 2021

The Farm 51, světově proslulý vývojář videoher, hledal způsob, jak rychle vytvářet realistické 3D hi-poly modely s vysokou přesností pro novou multiplayerovou vojenskou střílečku z pohledu první osoby (FPS – first person shooter). Jako řešení bylo zvoleno použití dvojice profesionálních ručních barevných 3D skenerů Artec Leo a Spider, které dokážou digitálně zachytit osoby, uniformy, zbraně, vybavení, vozidla aj. a přeměnit je v realistické 3D modely pro rychlou integraci do hry.

Když se rozhodnete zahrát si moderní videohru typu FPS, nic vás nevrátí zpět do reality tak rychle jako nereálná grafika. Může to být cokoli, od krásných, ale pomalu načítaných krajin až po postavy, které vypadají tak pixelově, jako by byly vyrobeny z lega. Samotný herní engine může být důmyslný, ale pokud vás obsah vytrhne ze stavu koncentrace, který oddaní hráči tak dobře znají, brzy toho necháte a poohlédnete se po jiné hře.

Jednou z nejpopulárnějších her dneška, která žádným takovým grafickým zádrhelem netrpí, je FPS World War 3. Tato hra nabízí multiplayerová bitevní pole, která vás přenesou do měst jako jsou Varšava, Berlín či Moskva, a vkládá vám do rukou celou řadu realistických moderních zbraní a vybavení, včetně kulometů, raketometů, dronů a tanků.


Pro dosažení úžasné úrovně detailů postav z 3. světové války se The Farm 51 rozhodl nevyužít proces fotogrametrie, jak tomu bylo u jejich her Get Even a Chernobylite. Pro World War 3, po přezkoumání všech nejnovějších dostupných technologií digitálního snímání na trhu, místo toho použili ruční 3D skenery se strukturovaným světlem, protože jim toto řešení poskytlo potřebnou rovnováhu mezi rychlosti, ohromujícím rozlišení a jednoduchým zpracování.


Kamil Bilczyński, kreativní ředitel a spoluzakladatel The Farm 51, říká: „Řečeno bez obalu, můžete namířit skener na objekt a pohybovat se kolem něj (nebo pohybovat objektem), abyste vytvořili jeho virtuální ekvivalent. Strukturované světlo promítané na objekt skeneru říká, jak daleko od něj je. Tímto způsobem můžete objekt zrekonstruovat a zachovat jeho tvar a všechny jeho drobné nedokonalosti a promáčknutí, stejně jako jeho barvy, díky nimž bude vypadat a působit realisticky.“


Pokud chcete vědět více nejen o skenerech Artec Spider s Artec Leo, neváhejte nás kontaktovat!

 
 
Mapa webuO webu | Tisknout stránku  | 
|
Vyrobila: Omega Design
 
 
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace  Rozumím